Tuesday, September 29, 2015

Prodajna matematika



Prvi deo metodologije Prodajni ciklus predstavlja osnove i samu srž posla u prodaji. Takođe, to je deo koji se najmanje obrađuje, posebno u praksi.

Jedinstvena tromesečna obuka Prodajna matematika bavi se planiranjem i postavljanjem ciljeva. Nakon predavanja i odrađenih vežbi polaznici dobijaju plan prodaje i prodajne ciljeve za svoj posao.

U toku sprovođenja obuke prodavci i vlasnici firmi će ovladati najsavremenijim sistemom rada u prodaji i praćenja najvažnijih cifara koje u mnogome određuju produktivnost prodaje.

Pre početka obuke, tačnije 15 dana pre, dobija se knjiga Prodajni ciklus radi sticanja neophodnog predznanja. Test inicijalnog znanja i aktivnosti na obuci ocenjuju se na kraju uz dobijanje projektnog zadatka koji mora da se završi za mesec dana. Posle još mesec dana radi se završni test i sabiraju se ocene inicijalnog teksta, aktivnosti, projekta i završnog testa.

Diplomu i dalji plan razvoja dobijaju polaznici koji zasluže prelaznu ocenu na svakoj kontrolnoj tački. Prezentaciju metodologije možete pogledati na našem SlideShare profilu na linku Prodajna matematika.

Prodajna matematika je idealno rešenje za:
  • nove prodavce koje želite da zaposlite,
  • manje iskusne prodavce koje želite da unapredite,
  • iskusne prodavce od kojih želite bolje rezultate i
  • vlasnike firmi koji žele da unaprede svoju prodaju.
Nakon pregleda molimo Vas da nam pošaljete imejl sa terminom sastanka ili pozovite na 063300994. Predavač je Nikola Lazović, dugogodišnji regionalni direktor u prodajnim sektorima multinacionalnih kompanija čiji Google+ profil možete pogledati na ovom linku.

No comments:

Post a Comment