Ovaj blog je mesto za predstavljenje metodologije Prodajni ciklus i promociju istoimene knjige. U pitanju je prvi profesionalni operativni priručnik za prodavce, menadžere i vlasnike firmi. Jedinstven alat za unapređenje prodaje sa mapama uma i radnim tabelama čijim popunjavanjem korisnik dobija scenario (playbook) za prodaju svojih proizvoda ili usluge. Pored gore navedenog bavićemo se najnovijim trendovima i gorućim problemima profesionalnih radnika u prodaji i profesionalnom savetovanju.
Sunday, August 9, 2015
Šta je Prodajni ciklus?
Prodajni ciklus predstavlja skup poslovnih procesa kroz koje prodavac prolazi prilikom pokušaja da obavi prodaju bilo čega. Od predprodajnih aktivnosti do interakcije sa klijentom i postprodaje.
Vreme između inicijalnog kontakta sa klijentom do postprodaje, najvažnija je mera efikasnosti prodajnog ciklusa u odnosu na standard industrije.
Poznavanje procesa omogućava kontinualnu analizu i unapređenje prodaje, obezbeđuje prodavcima jasno definisanu putanju, šta i kako da urade da bi postigli veću verovatnoću i predvidivost uspeha u prodaji.
U narednim nedeljama prikazaću ovu dokazanu metodologiju kroz pisanje Prodajnog dnevnika - svakodnevne aktivnosti prodavca koji započinje sopstveni posao, a samim tim i prodaju.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment